Kuvaus
Ilmanottoletku Citroën- ja Peugeot-autojen 1,6 HDI -moottorin turbolle
Turboletku 1.6 HDI Citroën Peugeot 9687883780 9656953680 on suunniteltu ilmanottoa varten 1.6 HDI -moottoreiden turboahtimeen. Se on käytetty PSA-konsernin alkuperäinen osa, joka sopii monenlaisiin Citroën- ja Peugeot-malleihin tällä moottorilla. Oikein toimiva imuletku on välttämätön moottorin suorituskyvylle, vakaalle toiminnalle, oikealle turbon ahtopaineelle sekä savun ja polttoaineen kulutuksen vähentämiselle.
Tämä letku on suunniteltu 1,6 HDI-moottoreille, jotka asennettiin hyöty- ja henkilöautoihin. Sitä etsitään usein osanumeroiden perusteella vaihdettaessa vaurioitunutta, pehmentynyttä tai halkeilevaa letkua, joka voi aiheuttaa painevuotoja, turbon vinkumista, huonoa moottorin työntövoimaa ja moottoritilan likaantumista öljyhöyryillä.
Tekniset tiedot:
Valmistaja: PSA / Citroën / Peugeot
Malli: valitut Citroën- ja Peugeot-autot 1,6 HDI-moottorilla
Tuotekoodit: 9656953680, 9687883780
Muut numerot: 143453, 1434E1
Moottorityyppi: 1.6 HDI (turboahdettu diesel)
Käyttökohde: ilmanottoletku turboahtimeen (ilmanotto turboon)
Tyypillinen käyttö malleissa:
Citroën Berlingo
Citroën C3
Citroën C3 Picasso
Citroën C4
Citroën C4 Picasso
Citroën C5
Citroën Xsara Picasso
Peugeot 307
Peugeot 308
Peugeot 407
Peugeot Partner
Käytetyn alkuperäisen letkun edut:
– Alkuperäinen muoto ja halkaisijat oikean istuvuuden varmistamiseksi alkuperäisissä kiinnikkeissä
– Yhteensopivuus alkuperäisten pidikkeiden ja laippojen kanssa
– oikean ilmavirran ylläpitäminen turboon
– kestää lämpötilaa ja öljyhöyryjä moottoritilassa
Asennussuositukset:
Tarkista ennen kokoamista turboahtimen ja imuaukon liitospintojen kunto, poista lika ja vanhat öljyjäämät. Tarkista ja vaihda tarvittaessa kiinnikkeet varmistaaksesi tiiviin, vuotamattoman liitoksen. Älä väännä tai väännä letkua asennuksen aikana, vaan aseta se alkuperäisiin linjoihin ja pidikkeisiin niin, ettei se kosketa pakojärjestelmän teräviä reunoja tai kuumia osia missään. Käynnistä moottori asennuksen jälkeen, anna sen käydä jonkin aikaa ja tarkista silmämääräisesti ja kuultavissa, onko painevuotoja (suhinaa, öljytäpliä liitoksen ympärillä). Koeajon jälkeen on suositeltavaa tarkistaa solkien kireys vielä kerran.








