Kaasuventtiili Siemens VDO Citroën Peugeot V757669780 163636

 48,00

KOIRA CITROEN PEUGEOT
V757669780, V 757669780-02, V 757669780-04, 163636

2 varastossa

Tuotetunnus (SKU): 7492-I14_K17 Osastot: , , , Avainsanat tuotteelle , , ,

Kuvaus

Kaasulunko 1,4 16 V VTI- ja 1,6 16 V VTI -moottoreille CITROEN PEUGEOT -autoille

Kaasu Siemens VDO Citroën Peugeot V757669780 163636 on PSA-konsernin 1,4 16 V VTI:n ja 1.6 16 V VTI:n bensiinimoottoreille tarkoitettu kaasuläppä. Se on osa, joka vaikuttaa olennaisesti oikeaan ilmansyöttöön moottoriin ja siten moottorin toimintaan, polttoaineenkulutukseen ja suorituskykyyn. Sopiva ratkaisu ammattiautomekaanikoille ja kotikorjaajille, jotka etsivät laadukkaita käytettyjä osia kohtuulliseen hintaan.

Tekniset tiedot:

Valmistaja:
Siemens VDO / VDO
PSA Peugeot Citroën

Malli:
Soveltuu valikoituihin Citroën- ja Peugeot-malleihin, joissa on 1,4 16 V VTI ja 1,6 16 V VTI -moottori, erityisesti:
– Citroën Berlingo B9
– Citroën C3
– Citroën C3 II
– Citroën C3 Picasso
– Citroën C4 II
– DS3
– Peugeot 207
– Peugeot 308
– Peugeot Partner Tepee

Tuotekoodit:
– V757669780
– Numerossa 757669780-02
– Numerossa 757669780-04
– 163636

Muut numerot:
Suoraan venttiilirungossa voi olla erilaisia valmistus- tai sisäisiä Siemens VDO/PSA -merkintöjä (numeeriset ja aakkosnumeeriset koodit, tuotantoerät, valmistuspäivämäärät), jotka auttavat osan tarkassa tunnistamisessa verrattuna auton alkuperäiseen kappaleeseen.

Osan tyyppi ja käyttötarkoitus:
– Kaasulunko (elektronisesti ohjattu kaasu) 4-sylinterisille bensiinimoottoreille 1,4 16 V VTI ja 1,6 16 V VTI
– Se on asennettu imukanavaan imuaukon ja imuputken väliin
– Säätelee moottoriin imetyn ilman määrää, varmistaa vakaan joutokäynnin ja tasaisen vasteen kaasuun
– Sopii korvaamaan joutokäynnin heilahtelun, tehon menetyksen, joutokäyntiin tai kaasuun liittyvien virhekoodien aiheuttamia ongelmia

Tämän osan käytön edut:
– Alkuperäinen Siemens VDO:n suunnittelu, jota PSA-konserni käyttää tuotannossa
– Oikea yhteensopivuus VTI 1.4 ja 1.6 moottoreiden kanssa (sopiva laippa, liitin ja ilmavirta)
– Vahvistetut tuotekoodit helpottavat täsmälleen sopivan kappaleen löytämistä
– Soveltuu sekä rutiinikorjauksiin että ammattihuoltokäyttöön

Asennussuositukset:
– Ennen kuin irrotat alkuperäisen kaasun, irrota akku (elektroniikka ja moottorin ohjausyksikkö)
– Vertaa laipan muotoa, liitintä, ruuvin sijaintia ja tuotenumeroita vanhaan osaan
– Ennen kokoamista puhdista imuputken kosketuspinta huolellisesti ja tarkista tiivisteen kunto, käytä tarvittaessa uutta tiivistettä
– Kiristä ruuvit valmistajan suosittelemalla vääntömomentilla ristikkäin, jotta runko ei väänny
– Tarkista johdot ja liitin – ne eivät saa olla vaurioituneet, johtimien tulee olla tiukasti paikoillaan
– Asennuksen jälkeen on suositeltavaa sovittaa kaasuläppä diagnostiikan avulla, jos automalli sitä vaatii (ääriasennon ja joutokäynnin oppiminen)
– Tarkista käyttöönoton jälkeen imuaukon tiiviys, joutokäynnin vakaus ja mahdolliset ohjausyksikön virhekoodit

Noudattamalla oikeaa kokoamismenettelyä ja valitsemalla oikean tuotenumeron saat toimivan kaasuläpän rungon, joka auttaa palauttamaan moottorin tasaisen toiminnan ja oikean kaasuvasteen.

Lisätiedot

Paino 1 kg (kilogramma)