Kuvaus
Kaasu vartalo kurkkukaasu 2.0 HDI RHK 88kW
Alkuperäinen kaasu (imuläppä, ilma -annos) 2,0 HDI -moottoreille, joissa on RHK -koodi (88 kW). Osaa käytetään imun lyhyen aikavälin sulkemiseen sileän sammutuksen ja oikean savukaasun virtauksen EGR: n läpi. Sopivat ratkaisut ilmaisiin heilahteluihin, bruttomuutoihin sytytyksen sammutuksen, virranhäviön tai EGR/Flap -imuun liittyvien virheilmoitusten jälkeen. Se on koiran alkuperäinen osa, joka on merkitty 9664960080 / 0345F2 – Täysin yhteensopiva tyypin pistoke- ja play -vaihtaminen.
Näiden läppien tyypillisiin vikoihin sisältyy noen tukkeutuminen, mekaniikan kaatuminen, muovisten käyttövaihteiden kuluminen tai anturivirhe. Vaihto palauttaa EGR -piirin oikean toiminnan ja moottorin moottorin käytön sammuttaessa. Suosittelemme myös viereisen imulinjan tiivisteiden ja puhtauden tarkistamista.
asennussuositukset
Läppä asetetaan välijäähdyttimen letkun ja imulinjan väliseen imuun. Menettely: Irrota akku, vapauta imuletku, irrota sähköliitin ja tyhjiö-/tuuletusletkut (version mukaan), poista kiinnitysruuvit ja poista läppä. Tarkista O-rengas/tiivisteet ja laakeripinta ennen kiinnitystä. Yleensä koodausta ei tarvita asennuksen jälkeen; Ohjausyksikkö mukauttaa läpän sijainnin. Joillekin ajoneuvoille voi olla tarkoituksenmukaista tehdä perusasetuksia diagnostiikan kautta.
yhteensopivuus ja käyttö
Suunniteltu 2,0 HDI RHK 88 kW: lle, jota käytetään valituissa Peugeot -malleissa (esim. 307, 407, 807) ja Citroënissa (esim. C4, C8). Vertaa varmasti osanumeroa ja muotoa alkuperäiseen kappaleeseen – samat OE -koodit ovat paras vahvistus vaatimustenmukaisuudesta.
tekniset tiedot
Valmistaja: PSA Peugeot Citroën (OE)
Malli: 2,0 HDI RHK (88 kW), valittu Peugeot 307/407/807 ja Citroën C4/C8
Tuotekoodit: 9664960080; 0345F2; 0345.f2
Muut numerot: 96 649 600 80; 0345 F2; 0345-F2
miksi valita tämä jakso
Alkuperäinen malli varmistaa tarkan kokoonpanon, asianmukaisen toiminnan EGR: n ja kestävyyden toiminnan kanssa. Nopea korvaaminen ilman modifiointia ja luotettavaa ratkaisua tukkeutuneiden tai juuttuneiden imulähteiden usein ongelmiin 2,0 HDI: llä.